Giriş Yap Kayıt Ol

Birini seviyorum haberi yok onu beklemeli miyim

Birini seviyorum haberi yok onu beklemeli miyimMisafir Üye

Birini seviyorum haberi yok onu beklemeli miyim

Selamınaleyküm hocam ben birisini seviyordum 5 sene boyunca onun haberi olmadan en sonunda ümidimi kesip kesmemek arasında kaldigim için istiare yaptim ve istiarem olumlu cikti buna baglanip hala beklemem mi lazım ne yapmaliyim yardımcı olabilirmisiniz?

Cevap: Birini seviyorum haberi yok onu beklemeli miyim

Birini seviyorum haberi yok onu beklemeli miyimŞema
Ailene söyle gidip isteyin ve olumlu cevap gelirse evlenin:)
Bu istihare boştur yerinde yapılmamış.
Önce bir görün onların ne diyeceğini öğrenin sonra istihare yapın
ÖNCE İSTİŞARE, SONRA İSTİHARE

Yorum yapın

bold italic underline emoji left center right
😄😁 😜😎 😂😢 ❤️🔥 🎨💡 💯 👍👎 🖋️ 🌙🚀 🎵🎉